مـنـتـديـاتے ـأحـلى فـرحه عالمے من التميز-عطاء-ابداعے
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــــنـتـديـاتے ـأحـلى فـرحـــــــــــــه عـــــالمے من التمـــيز-عطــــــــــــاء-اــــــــبداعے

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» فنون الأرز
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالجمعة أبريل 30, 2010 9:17 am من طرف ملاك الحب والغرام

» أسئلة بديهية مالهاش اي لزمة في الدنيا بنتعرض لييها كتير فى حياتنــــــــــــــــا
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالأحد أكتوبر 25, 2009 1:31 am من طرف جومانا اميرة الحب

» أسئله صريحه وجريئه جدااااااااا ولازم تجاوب
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 9:13 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

» لكل أنثى ذكية وكل رجل يعتقد أنه أكثر ذكاء من النساء ‏
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالجمعة أكتوبر 23, 2009 9:10 am من طرف ملاك الحب والغرام

» انواع الحب الحقيقى
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 9:24 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

» اعرف شخصيتك من تاريخ ميلادكـ
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 9:19 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

» لكل بنت ماذا تفعلين لو رمى شاب ورقه اليكى به رقمه
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالسبت سبتمبر 26, 2009 7:10 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

» قبل ان تتركينى
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالسبت سبتمبر 26, 2009 7:04 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

» ازاي تطفشي عريس انت مش عايزاه.. واهلك عايزينه ؟!!!
برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالسبت سبتمبر 26, 2009 6:53 am من طرف كأسبر أنتى فأيرس

منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
اليوميةاليومية
ahlafarha.yoo7.com
ahlafarha.yoo7.com
ahlafarha.yoo7.com

برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كأسبر أنتى فأيرس

كأسبر أنتى فأيرس

برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Empty
مُساهمةموضوع: برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع   برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالإثنين أغسطس 31, 2009 3:43 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أهلا بيكم جميعا

أخواتى - أصدقائى
شباب من
( بنات - أولاد )

طبعا كلنا هنا واحد وهنفضل أن شاء الله واحد
بنتكلم وبنحكى على الى بيدور جوانا من مشاعر وكلمات وأحساس

بس صدقونى ناقصنا حاجه واحد هى روح التعاون والتفاعل
ان ياما نزلت موضوعات قبل كده وكنت بتمنى وبحلم ان ألاقى صدى اكبر بس للأسف بشوف العكس
فى نفس الوقت انا موش هيأس لأن دى بجد رسالتى ونفسى فعلا اقدمها ليكم انتم وأكملها معاكم

علشان نقدر نقاوم حياتنا ونواجه الصعاب الى بنقابلها

----------------
حوار من القلب للقلب

نفسى بجد انك تتكلم انت وهى وأنا معاكم
كلنا نقول الى جوانا
نقدر نشارك رأينا لبعض نقدر نفهم بعض أكتر ونقرب المفاهيم
-لو مضايق من حاجه تقدر تحكيها هنا معانا وانا وغيرى هيسمعك !
-لو نفسك تقول جملة حب قولها وأحنا كلنا هنقدرك !
-لو عايز تقول اى حاجه خاصه بحبك ؟؟ اتفضل فى الموضوع ده كلنا معاك !

-لو قادر تحكى قصتك أحكيها ممكن نتعلم منك وهنكون فى أمان !
الموضوع من الاخر يااجماعه حرية ليكم
عبر عن نفسك : ( زى ماانت عايز ليك حريتك )
عايزين نفضفض ونتكلم ونكون مع بعض دايما

عايز كل واحد منكم فعلا يحس انه فى بيته او فى مكان بيرتاح فيه
كلنا هنا أخوات

ياريت كل الى يدخل الموضوع يتكلم ويعبر عن الى جواه

موش عايز احس بجد انى عملت شىء مالهوش قيمة
عايز فعلا احس بيكم ونحس كلنا ببعض ااننا بنقدم شىء كويس
ونرتقى بقلوبنا ونعبر عن الى جوانا بشكل جميل متميز

ياريت محدش يتحرج ان يتكلم ويعبر عن نفسه !
ياريت فعلا تحس انك هنا فى امان وكلامنا كله أسرار !
ياريت محدش يتكسف ويقرأ الموضوع وميتكلمش معانا !
فكر مرة وأتنين وشارك .. ولما هتشارك غيرك هيشارك ويكون الموضوع ليه أهميته وكلامك ليه معنى وكلنا هنقدروا
لازم لازم بجد نكون ايد واحده !

انا فى أنتظار المشاركات الجاده من الجميع
وأتمنى الأستمرار
وانا واثق فيكم اننا هنعمل موضوع مفتوح (حوار من القلب للقلب )

طبعا انا موش هقدر أقدم موضوعات لوحدى ولاأكتب كلام وخلاص
لازم كلنا نفوق بقى ونتحرك ونكتب ونعبر عن الى جوانا
نعيش بجد ونعيش صح
ياترى مين معايا فى الموضوع ومين هيتكلم ومين هيعبر مين هيفضفض يالا انا فى الأنتظار

مع خالص حبى للجميع

الموضوع خاص فقط لمنتدى احلى فرحـه

برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع 5573_110627569769_636789769_2065353_2080714_n
https://ahlafarha.yoo7.com
جومانا اميرة الحب

جومانا اميرة الحب

برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع   برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 7:19 am

والله ياكاسبر الموضوع جميل جدا وهادف وفعلا والله الواحد بيبقى محتاج انه يطلع اللى جواه واى حد يشاركه فى حواره او مشكلته او يواسيه فى احزانه
بجد الموضوع جميل وان شاء الله يكون موضوع ناجح وان شاء الله جميع اعضاء المنتدى هيشاركوا وهنفرح مع بعض وهنزعل لزعل بعض وهنكون اجمد اصدقاء ان شاء الله
وتسلم ايدك
وميرسي يا جميل

انا هبدا وهبشركوا يعنى بشره صغيرة علشان تشاركونى فرحى انا كنت مستنية التنسيق المرحلة التالته شعبة علمى علوم كان نفسى ادخل زراعة بس جالى مكان بعيد وفضلت حقوق انا دلوقتى مش فرحانة اوى بس الحمد لله

حاجة تزعل بقى وبصراحة زعلتنى جدا جدا جدا انى صحبتى من الحضانة والله ويعنى اكتر من اخوات زعلت جدا انى دخلت معاها الجامعة تخيلوا ومش عارفه ليه والله بس ادايقت جدا اول ماعرفت
وبصراحة والدى قالى مكلمهاش تانى خالص لاهنا لو كانت صديقتى بجد كانت فرحت علشانى انتم ايه رايكم لو مكانى
كأسبر أنتى فأيرس

كأسبر أنتى فأيرس

مُساهمةموضوع: رد: برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع   برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع Emptyالأربعاء سبتمبر 16, 2009 4:28 am

تسلمى جومانا على ردك الجميل والاكثر من رائع.

في نظري الصداقة أجمل معنى في الحياة إذا كانت خالية من كل معاني الخيانة..
فبالنسبة لي أجد أن الصديق لابد من أن يكون صريحاً...وفياً... يقدر معنى الصداقة

ممكن تسأليها هى ايه زعلها مش ممكن يكون فى سبب تانى للزعل زى ما فهمت من كلامك انها صاحبتك من الطفوله يعنى تعتبروا اخوات والصداقة الحقيقية هي نوع من أنواع الحب وهى مسؤليه مشتركة لا تبنى على طرف واحد .متبعديش عنها وحاولى تفهميها كويس بصراحه مش عارف اقووووووول ايه فى المووضوع ده اكتر من انك تسأليها سبب الزعل .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
https://ahlafarha.yoo7.com

برنــــــامج ( حوار من القلب للقلب ) - الى شباب (أولاد -بنات) الدخول للأهميه, لأول مرة موضوع هادف للجميع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حوار بين عاشقين ساعه فراقهم